FANDOM

Victor 'Vic' Vance - postać występująca w Grand Theft Auto: Vice City Stories i Vice City. Główny bohater tej gry. Brat Lance Vance. Jest wysoki, czarny mężczyzna i zginął w wieku 30 lat.

POSTAĆ: Victor Vance
Występuje w: GTA Vice City

GTA Vice City Stories

Aka: Vic
Płeć: Mężczyzna
Urodzony w: 1956
Zmarł w: 1986 w Vice Port, Vice City Mainland,Vice City
Rodzina: Lance Vance (brat),

Peter Vance (brat), Janet Vance (matka), nieznany ojciec, Enid Vance (ciotka)

210px-Victor Vance (VCS).jpg

Victor w Vice City Stories.

Początek w GTA Vice City StoriesEdytuj

W roku 1984 był żołnierzem w bazie wojskowej Fort Baxter w Vice City niedaleko międzynarodowego lotniska Escobar. Później zostaje wyrzucony z armii za narkotyki, które przechowywał dla sierżanta Jerry'ego Martineza oraz za przyprowadzenie prostytutki. Dzięki niemu gang Kubańczyków przejmuje kontrolę nad Małą Hawaną niszcząc przy tym gang Cholos. Niszczy Kartel Mendezów zabijając ich przywódców na polecenie Ricardo Diaza, z którym współpracował. Poza tym to była zemsta za śmierć Louise'a - jego ukochanej oraz siostry jego przyjaciela Phila Cassidy'ego. Oprócz tego m.in. broni Louise Williams przed jej mężem Martym, który znęcał się nad nią i ich dzieckiem. Marty był szefem gangu z pola kempinowego, lecz zostaje zabity również przez Victora. W międzyczasie walczy z gangiem motocyklistów. Swoją przygodę w Vice City Stories kończy zabijając sierżanta Martineza oraz Diego Mendeza. 

CiekawostkiEdytuj

  • Vic miał włosy tylko w artworku. Pewnie zgolił je w wojsku.
  • Victor jest jedynym oficjalnie zmarłym protagonistą. (śmierć w GTA VC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki