FANDOM

Lance Vance - postać występująca w Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto: Vice City . Brat Victora Vance.

POSTAĆ: Lance Vance
Występuje w: GTA Vice City

GTA Vice City Stories

Aka: Quentin Vance
Płeć: Mężczyzna
Zmarł w: 1986 w Willi Vercettiego, Wyspa

Starfish, Vice City

Syn Janet Vance oraz brat Pete'a i Victora, któremu pomagał w interesach od 1984 roku. Pomimo dobrych chęci, zazwyczaj powodował kłopoty. Przez niego Victor i on sam mieli na pieńku z braćmi Mendez i Bryanem Forbesem. W 1986 roku Lance handlował narkotykami ze swoim bratem, Victorem. Lance pilotował helikopter, a Victor dokonywał transakcji. Bracia Vance mieli sprzedać kokainę Sonny'emu Forelliemu. Forelli wysłał prawnika Kena Rosenberga i trzech innych ludzi, włączając Tommy'ego Vercettiego, aby dokończyli transakcję. Jednak gdy tylko transakcja została zakończona, nieproszeni goście zastrzelili dwóch ludzi Forelliego i Victora Vance'a. Lance był przez cały czas trwania transakcji w helikopterze, więc zdążył szybko odlecieć. Natomiast Vercetti cudem uniknął gradu kul i wskoczył do samochodu, w którym był Rosenberg, po czym szybko uciekli. Zasadzka ta okazała się być dziełem Ricardo Diaza, dla którego Lance i Victor pracowali dwa lata wcześniej.

179px-Lance Vance (VCS).jpg

Lance w Vice City Stories.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki